Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Na wyjeździe














7 komentarzy:

  1. Cóż mam powiedzieć śliczne dzieciaczki i miło na Was patrzeć.Miłego i cieplutkiego pobytu.Pozdrawiam Wf Noneczka

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO po sąsiedzku byliście :D Znajome miejsca :)
    I śliczne modelki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też poznaję te miejsca, i się nadziwić nie mogę że tak blisko byłyście.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O prosze czyli mam sasiadki. Piszcie gdzie bylam a jak zgadniecie to potwierdze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. HEJ.A JA WIEM,GDZIE JESTESCIE I BARDZO CHCEMY SIE Z WAMI SPOTKAC:)) ANIA Z RODZINKA

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja powiem. Białystok, najpierw Rynek Kościuszki potem Pałac Branickich i Planty hehe
    Czytam Was już bardzo długi, jeszcze na onecie, ale nie sadziłam, że pochodzisz z moich okolic. Jaki ten świat mały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Zgadza sie w 100% tam wlasnie bylismy! W Bialymstoku bedziemy jeszcze troszke. Mam do Ciebie prosbe gdybys zobaczyla nas gdzies to sie ujawń. Bedzie mi bardzo milo poznac stala czytelniczke.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń