Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

czwartek, 28 lutego 2013

Benia i jej minki :)












11 komentarzy:

  1. Piękna dziewczynka,a jej oczy zawsze wzbudzają we mnie zachwyt i na każdym zdjęciu mają inny wyraz i kształt.Na poprzednim blogu miałaś zdjęcie Beni przy takiej kuchence dla dzieci do zabawy i Benia stała na jej tle/kochałam to zdjęcie/, jej oczki tam. były jak gwiazdy.Bardzo żałowałam jak zabrałaś tamto zdjęcie.Pomysł z zapoznaniem nas z różnymi kulinarno- historycznymi faktami z Turcji świetny .Pozdrawiam Wf Noneczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noneczko, czy chodzi Ci o zdjecie przy tej kuchence. Dopiero teraz zauwazylam ze go nie ma. Prawdopodobnie nieswiadomie je skasowalam zmieniajac zdjecie glowne. Sprobuje je odnalezc.
      http://www.bengusia.blogspot.com/2010/11/zabawy-czas.html

      Usuń
  2. nie moge sie napatrzyc ... Benia jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy przy tej kuchence, wiem,że tam wisiały takie kolorowe chwytki do naczyń ,ale chodzi mi o zdjęcie ,które przez długi czas było stroną tytułową Waszego poprzedniego bloga,Benia patrzyła prosto w obiektyw i chyba była w wieku takim jak na zdjęciu z wpisu z 24 marca 2011 ,tylko miała chyba troszkę dłuższe włoski i te cudowne oczy z takim iskrzącym zielono-miodowym blaskiem.Piszę tak dokładnie,bo ja to zdjęcie oglądałam wiele razy z niekłamanym zachwytem.Pozdrawiam Wf Noneczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zdjecie bylo robione w Polsce wiec jak pojade to znowu wstawie, nie mam go niestety w laptopie ale juz wiem o ktore chodzi.

      Usuń
  4. Emilko zgadzam się - to zdjęcie Beni to był Twój hit fotograficzny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna dziewczynka! Zgadzam sie z poprzedniczkami, Benia ma przepiekne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beniutka jest przeurocza :) Na ostatnim zdjęciu wypisz, wymaluj Ty !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Milu, piękne minki Beni. Do tego fajna maskoteczka, przytulanka. Pozdrowienia z Białegostoku. Ania, Krzysiek,Emilka i Selim

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdyby tak Benie zatrudnic do reklamy szamponu dla dzieci? To byl by dopiero hit !

    OdpowiedzUsuń