Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

sobota, 27 listopada 2010

Zabawy czas

Jak pisalam juz wczesniej zalezalo mi aby ten pobyt w Polsce spedzic pod haslem zabawy, zeby Bengusia oprocz spotkan z rodzina spedzala czas bardzo aktywnie. Musze przyznac ze balam sie chlodu ale moja Kruszynka po prostu go uwielbia. Nie przeszkadza jej wiatr ani przeszywajace zimno ona chce spacerowac bo wszystko ja bardzo ciekawi. Kazdy przejezdzajacy samochod, kazdy piesek lub kotek, kazda przechodzaca osoba przyciaga jej uwage. Dzisiaj bylismy w Krainie Smyka. Bengusia zadowolona i przeszczesliwa. Co tu duzo mowic, zobaczcie sami :)











6 komentarzy:

  1. Widać, że Mała jest zadowolona :) Myślę, że jej Mama również :) Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego pobytu w Polsce, Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale,ze jestescie już na blogspocie :D
    Mam nadzieje,że się podoba :)
    Buziaczki ogromne :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mamy te same zdjęcia :) widać że się fajnie bawiliśmy :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ! Cieszę się, że podałaś adres nowego bloga wszystkim. Ja regularnie odwiedzałam tamtego i bałam się, że niestety nie będę miała już takiej możliwości ;)
    Bengusia jest śliczna i widać, że pobyt w Polsce jej służy ?:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne to zdjęcie z maluchami! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bengusia jest taka słodka :))
    Pozdrawiam i życzę miłego pobytu w Polsce
    Kinga

    OdpowiedzUsuń