Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

niedziela, 6 marca 2011

Blokada

Kochani, moze pomietacie ze jeszcze do niedawna w Turcji zablokowana byla strona youtube. Teraz padlo na blogi. Uzytkowanie blogspota jest zablokowane. Czasem moge wejsc na moj blog ale z wejsciem na Wasze juz mam problem. Te notke publikuje mi siostra. Jesli nadal nie bede mogla sama publikowac zaczne pisac na onecie, chociaz mam nadzieje ze niedlugo blokada zostanie zniesiona. Niech zyje "wolna" Turcja!
Magda, widzialam ze masz na swoim blogu nowe notki jak je publikujesz?
Bengusia juz jest zdrowa i szleje ze zdwojona sila. Dzis Abdullah kupil jej tablice w Ikei, rysunkom nie bylo konca. Nawet robilysmy ilustracje do bajek :) Zdjecia bede dodawala w miare mozliwosci.
Pozdrawiam Wszystkich

5 komentarzy:

  1. Fajnie że ,że Bengusia zdrowa,brakuje mi Twojego pisania,a w dodatku gg gdzieś mi zginęło.Jak byś zmieniała adres pisania to podaj tu gdzie Cię szukać.Pozdrawiam Wf.Noneczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że masz alternatywę w postaci siostry!
    Jaki jest sens takich blokad?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że będziesz mogła dalej pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prowadź bloga przez strony proxy, zmieniające adres IP.

    OdpowiedzUsuń
  5. Emilko wysle ci na maila link z kodem, ktory musisz wrzucic w swoj komputer:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń