Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

poniedziałek, 7 marca 2011

Nowosci

Nie wiem czy ten post zdolam opublikowac ale chce przekazac Wam najnowwsze wiadomosci. jestem znowu szczesliwa i spokojna bo wiem juz ze bede rodzic w prywatnym szpitalu Sifa. Bylam dzis na badaniu. W porownaniu ze szpitalem egejskim niebo a ziemia. Wiem juz ze bedzie dziewczynka a wazy teraz 2140. Ulozenie glowa w dol ale glowka wciaz jeszcze na boczku w koncu ma czas na prawidlowe ustawienie.
Wszystko w jak najlepszym porzadku.
Pozdrawiam Was Kochani.

14 komentarzy:

  1. Fantastyczna informacja!!!! :))
    Cieszę się ogromnie, że masz dla nas takie dobre
    wieści. Myślę, że odetchnęłaś z ulgą!
    Z pewnością wszystko będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale,ze wszystko tak dobrze się układa :)
    Buziaki ogromne ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę fajnie że córeczka.Bengulasek będzie super siostrzyczką.Ja zawsze uważałam,że powinno się miec pierwszą dwójeczkę jednej płci,bo dzieci się lepiej rozumieją.No i widzisz wszystko się ułożyło ze szpitalem .Nie martw się więc na zapas ,będzie wszystko O.k.Pozdrawiam całą Waszą Rodzinkę.Wf Noneczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Emilko, fantastyczne wiadomości! Bardzo, bardzo się cieszę:D A najbardziej, ze jesteś spokojna bo to teraz najważniejsze;)
    Odezwę się jutro na skype:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie!
    Gratulacje!
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana wyslij mi maila, bo starcilam gdzies Twojego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Alez wiesci...super Emilko, gratulujemy kolejnej coreczki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze sie bardzo, ze wszystko sie juz ulozylo:)
    Gratuluje drugiej coreczki :)
    Pozdrawiam!
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochane moje kobietki i te duże i te małe:
    Najserdeczniejsze przyjmijcie życzenia: zamiarów i marzeń spełnienia, w działaniu i pracy sukcesu. Niech szczęście pilnuje Waszego adresu, jak wierny cień trwa obok stale, niech sprzyja Wam wytrwale.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe informacje! Cieszymy się, że jesteś już spokojna o poród. Wspaniałe wieści! Druga córeczka, super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje Kochana!
    Cieszę się razem z Tobą. Jejku spojrzałam na Twój suwaczek...jeszcze 48dni...zazdroszczę...u nas jeszcze 123...ale jakoś szybciej mi to leci niż w pierwszej ciąży. Super, że Benia będzie miała siostrzyczkę. My się dowiemy za tydzień.
    Pozdrowionka
    Ewa mama Gabi

    OdpowiedzUsuń
  12. to teraz nie zostaje nam nic innego jak razem z Toba Emilko czekać na waszą druga Kruszynkę:)

    Imię już wybraliście?

    pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Emilko, wspaniała nowina! Gratuluję z całego serca. Buziaki dla Bengusi. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje kolejnej coreczki! :)) Bengu bedzie pewnie dumna siostra.
    Szkoda, ze Turcja wniosla blokady w internecie, to troche smutne. Ale mam nadzieje, ze niedlugo ten problem zostanie rozwiazany.
    Ja czytam Twojego bloga juz od dwoch lat i chociaz nie komentuje, to kiedys wymienilysmy pare mailii. Dzis i ja pomyslalam, ze moze warto zaczac pisac. Jezeli chcesz to zajrzyj, ja zapewne bede bardziej aktywnym czytaczem niz dotychczas.
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za szpital, niech wszystko sie ulozy po Twojej mysli :)

    OdpowiedzUsuń