Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

piątek, 29 lipca 2011

Aylinka

Czas plynie bardzo szybko. Nim sie obejrzalam Aylinka skonczyla 3 miesiace.
Umie juz bardzo duzo (przynajmniej mi sie tak wydaje) Jest bardzo ruchliwa, wyciaga (wciaz jeszcze nie calkiem posluszne raczki) do roznych przedmiotow i probuje chwytac. Coraz wyrazniej  i glosniej daje znaki glosem gdy czegos chce lub jest niezadowolona. Mniej spi. I najgorsze: zaczela od 2 dni ssac palec gdy chce spac. Smoka nie bierze wiec mam problem :(





12 komentarzy:

  1. Jaka już jestem duża:) A jaka śliczna:)

    Buziaki Kochani!

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodka ta Aylinka! Wiesz Emilko, Michaś odrzucił smoczek i też bierze kciuk do spania... Zresztą z Misią było tak samo. W sumie to się cieszę, ze nie potrzebny był dzieciom smoczek. Pozdrawiamy cieplutko! Di kiedy jesteście w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  3. Aylinka jest minimalnie bardziej podobna do taty niż benusia, tak mi się wydaje :)

    obydwie córeczki są PRZE-ŚLI-CZNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam Bengusię za napisanie jej imienia z małej litery :((((

    OdpowiedzUsuń
  5. ale czas szybko leci!!! :) ale dopiero po porodzie....(mnie sie teraz wlecze niemilosiernie!)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ayla im starsza, tym ładniejsza!

    pozdrawiam serdecznie

    zuzanabb

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznotka... A właściwie dwie ślicznotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas płynie, Aylinka zmienia się, rośnie, miło popatrzeć :)
    RAMADAN KAREEM!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna i faktycznie do Taty podobna.Całuski dla wszystkich dziewczynek.Mam nadzieję że u Was nie leje,bo u mnie w Krakowie poprostu ściana deszczu i zimno.Pozdrawiam Wf Noneczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczzne masz córeczki
    swietny blog bede tu zagladac
    ja tez zamierzam przeniesc sie do Turcji:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. A gdzie moje zdjęcia z aylinką????

    :)

    Pozdrawiam Kuba ze Szczecina

    OdpowiedzUsuń