Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

wtorek, 19 lipca 2011

W Polsce

Od tygodnia jestesmy w Polsce. Czas mija niesamowicie szybko. Mamy teraz na glowie trojke dzieci. Jest z nami synek mojej siostry Omar. Ciagle zajeta jestem wiec nie mam czasu na pisanie.
Podroz minela bardzo dobrze i szybko. Tym raem czarerem z Izmiru prosto do Waeszawy lecialyismy. Bez przesiadek wiec spokojnie i bezbolesnie chociaz ja jak zwykle zle znioslam przelot na szczescie dzieci i babcia bardzo dobrze. Bedziemy w Polsce do wrzesnia. Przynajmniej tak planujemy a jak bedzie zobaczymy. Benia na poczatku tesknila za domem i ciagle powtarzala ze chce do taty i do Turcji :) Teraz jest juz lepiej.
A teraz zdjecia z osatniego tygodnia :)
















9 komentarzy:

  1. Super,że już jesteście dziewczynki.No trójka maluszków to wyzwanie,ale dasz radę.Ale fajne zdjecia.A jak Aylinka.Jak znajdziesz troszkę czasu to pokaż nam jak urosła.Proszę o przepis na pigwówkę ,pozdrawiam Wf Noneczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja planuje w przyszlym roku wojaze polsko-serbskie tylko naprawde nie wiem jak to pogodzic ze szkola Konstantego...zwlaszcza ze tu w szkocji jest masa krotkich przerw i o wiele krotsze wakacje letnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie że szczęśliwie już odpoczywacie w polsce :-)
    Buziaczki dla maluszków :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj,to kuzynostwo ma radoche;)
    Pozdrawiamy i udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka Benia już duża!!!!!
    Życzę udanego pobytu w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwazaj Beniu, bo spadniesz z tego super samochodu:))c.Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie na bloga po odbiór wyróżnienia. buziaki. Longina

    OdpowiedzUsuń
  8. Brakuje mi jeszcze zdjęcia Aylinki. Pewnie sporo urosła. Ślicznie się razem bawią. Omarek pewnie nie odstępuje Beni na krok :)Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń