Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

czwartek, 29 września 2011

... i co dalej...

Nie wiem co sie stalo ale jakos nie mam veny tworczej, zaczynam pisac post a pozniej go kasuje bo mi sie nie podoba. Dobrze ze mam modelki ktore moge fotografowac i zakamufluje nimi brak tekstu :)
Jeszcze bedac w Polsce chcialam napisac ze zaskoczyly mnie ceny. Jest coraz drozej a ceny wszystkie procz miesa dogonily ceny tureckie. Iza twierdzi ze nawet ceny kurczaka sa porownywalne. Nie wiem czy sie cieszyc ze juz nie przeplacam za wszystko, czy plakac ze moim rodakom w Polsce zyje sie coraz trudniej. Ciekawi mniej jak jest z wnagrodzeniami za prace czy tez sa porownywalne do tureckich a moze wyzsze? 
Pozdrawiam Was Kochani!

PS: postanowilam spisac i uporzadkowac wszystkie moje przepisy na nowym blogu
Turcja od kuchni

9 komentarzy:

  1. Czesc!

    Trudno mi porownywac zarobki polskie do tureckich, bo nie wiem, jakie one sa. Tu w kazdym razie bardzo trudno zwiazac koniec z koncem. Ceny europejskie, a zarobki polskie!

    pozdrawiam serdecznie

    P.S Aylinka jest taka kochaniutka, ze slow brak!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana z pewnością wynagrodzenie tureckie jest lepszej, bo w Polsce jest najgorsze! Ceny idą w górę a pensje? No właśnie... Uważam, że nasze Państwo w ogóle nie dba o rodaków. Dlatego tyle ludzi wyjeżdża za granicę.

    Ale Aylinka rośnie! Piękna! Sto latek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Emilko- ceny zszokowaly mnie i meza juz rok temu (bylismy u mojej rodziny w Olsztynie)...cos strasznego!! ja nie wiem z czego ludzie w PL zyja...a z innej beczki- moj syn teraz w szkole ma wielki projekt o Turcji :) teraz pisze o szkole tureckiej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Emilko,tez tak mialam po powrocie z tegorocznych wakacji.Przez dwa tygodnie nic mi sie nie chcialo robic.O pisaniu nawet mowy nie bylo.Walizki staly prawie tydzien nierozpakowane.
    Dlateog spokojnie,wszystko wroci do normy:)
    Co do cen,tez mam takie wrazenie. Tutaj we Wloszech,kawa w barze kosztuje 0,90 eu cappuccino 1,20e. A w Pl najtansza kawa to 6,00zl. No i przepraszam,ale w porownaiu z tutejsza to zadna kawa:( I tak jest ze wszystkim.
    Podziwiam mudzie w Pl,ze daja sobie rade.I,o dziwo,mniej marudza,ze kryzys etc niz tutaj.
    Moze to kwestia wychowania,zawsze bylo ciezko,to jakos damy rade??
    Pozdrawiam serdecznie i buziak duzy dla dziewczynek
    mamma

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    będąc na wakacjach w Turcji zauważyłam, że ceny są porównywalne do polskich. Ale nie mam żadnego pojęcia o tureckich zarobkach, może uchylisz rąbka tajemnicy?:)
    Pozdrawiam,
    Czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem tak - ceny rosną, a moje dochody stoją w miejscu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jakie są zarobki w Turcji więc ciężko porównać ale jak do mnie zaglądasz to wiesz ile mi ostatnio zapłacili za pracę. Szkoda gadać. Kochana mam nadzieję, że wena wróci i będziesz pisać. Chociaż dziewczynki są tak cudne, że mogła bym je oglądać godzinami. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Emilko ile zarabia przeciętny Turek? Bo cena paliwa w Turcji mnie przeraziła 8,50zł za litr to szok!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani EMILKO ZDRADZI PANI JAKA JEST MINIMALNA PŁACA W TURCJI BO TO CIEKAWE:_); w Polsce około 1040 zł na rękę:-(...przepraszam za caps loka.
    Dziewczunki śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń