Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

środa, 14 września 2011

Juz mamy bilety !!!!!!

Cieszymy sie bardzo bo bilety juz sa i lecimy 20 wrzesnia do domciu. Najbardziej cieszy sie Bengusia bo te ostatnie dni nie dawala mi spokoju, codziennie powtarzajac ze chce juz wracac,  bardzo teskni za tatusiem. Tatus oczywiscie tez caly w skowronkach bo juz sie doczekac nie mogl naszego powrotu i juz pewnie nie wypusci nas do Polski bez biletu powrotnego :)
Nie placa mi za reklame ale co tam :) wiem ze wiele z Was lata do Turcji Tunezji lub do innych egzotycznych krajow wiec na zakup biletu polecam firme Kompas. Maja tam bilety czarterowe i mozna kupic w jedna strone a nie kazde biuro tak sprzedaje. Zakup przez internet bezproblemowy. Obsluga super, od kilku tygodni codziennie korespondowalam z Pania z biura ktora wyszukiwala mi taniego lotu.
Lecimy we czworke: ja dziewczynki i Iza moja siostra.
Pozdrawiamy


7 komentarzy:

  1. Pani Emilko; jak miło,ze nie zapomina pani o czytających ten blog:-); to jest bardzo mile czytać co się dzieje u tak fajnej, międzynarodowej rodzinki:-); a zwłaszcza u dzieciaczków;pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobyt w Polsce z pewnością był udany!!! Ale tam daleko jest Twój drugi dom, mąż, który czeka na Ciebie i dziewczynki. Z pewnościa naładowałaś baterie :)
    Życzę spokojnej drogi powrotnej, jak tylko ogarniesz się trochę, to pisz, pisz, pisz.
    Acha, proszę o nowe przepisy :) :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam ten blog od dłuższego czasu,bardzo go lubię,pod jego wpływem tegoroczne wakacje spędziłam z mężem właśnie w Turcji.Kraju tego za wiele nie poznałam,gdyż szkoda nam było opuszczać wspaniały hotel,ale to były cudne wakacje!Pisz Emilko,pisz i opowiadaj co u was słychać!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj Kochana,coś mi się widzi,że będzie bardzo długie i przyjemne powitanie:))) buziaki dla dziewczynek:*

    OdpowiedzUsuń
  5. hurrraaa wracacie :) może będą nowe zdjecia :))

    ten Kompas to z Torunia?

    OdpowiedzUsuń
  6. tak Kompas jest z Torunia. Jesli slyszalas/les cos negatywnego o tym biurze to napisz prosze.

    OdpowiedzUsuń