Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

wtorek, 29 maja 2012

Bedzie Mamą

To dzsisiaj druga notka ale musiałam napisać :)
Dzisiaj kąpiąc Bengusie zapytałam czy wszystkie dzieci w przedszkolu lubią truskawki. Najpierw przytakneła ale po chwili stwierdziła ze Ela nie lubi. `Dlaczego?`- drążyłam temat. Bengusia stwierdziła ze Ela nic nie je bo chce byc chuda. Uwazajcie co mowicie i robicie przy dzieciach bo ewidentnie widac ze mama Eli sie odchudza lub duzo sie o tym w domu mowi skoro 4 letnia chuda dziewczynka boi sie cokolwiek jesc zeby nie przytyc.
A moja corka chce byc gruba :) Bengusia bedzie gruba bo bedzie mama bedzie miala duzy brzuch w ktorym bedzie dzidzius :) Podobno Benia w przedszkolu opowiada ze jej najwiekszym marzeniem jest bycie mama bo jej tatus bedzie wtedy dziadkiem a ja bede babcia :) hahaha

Co o tym myslicie?

11 komentarzy:

  1. Super. Ale dzieciaczki potrafią rozłożyć zdaniem nas na łopatki :)

    Mama Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierze w to , ze 4 letnie dziecko moze uwazac na to co je mojej znajomej 7 letnia corka jest anorektyczka ledwo ja uratowali byla na kuracji w klinice odwykowej . Troche jej pomogli ale gdy wrocila do domu koszmar zaczal sie od nowa to koszmarna choroba ale wielu z nas wciaz nie zdaje sobie sprawy ze coraz wiecej dziewczyn - dzieci na nia choruje!!!! Uwazajmy za tem oczym rozmawiamy przy dzieciacb i czego nasze dzieci ogladaja .

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak,ja coś o tym wiem:-)Mój J bardzo przeżywał fakt,że mama jest na diecie.Opowiadał w przedszkolu o tym,a pani zrobiła"pogadankę"o tym,co to jest dieta i kiedy sie ją stosuje:-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bengusia ma piekne marzenie Emilko :) Madra dziewczynka..Emilko ciesze sie, ze pojawily sie nowe wpisy na blogu :))
    Pozdrawiam serdecznie
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszym momencie przeczytałam, że Ty będziesz mamą i się ucieszyłam :D A tu marzenia Bengusi:) Pozdrowienia z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ta Benia mądra :) i jak ma w głowce poukładane :),
    wspaniała z WAS rodzinka:)

    ania stala czytaczka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladne marzenie i napewno kiedys sie spelni. :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda,że tak mało piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe dziecko:)Pozdrawiam, Natalia (ps. mam tylko konto anonimowe a lubię zajść na bloga i czytać przepisy z "Turcja od kuchni", chciałabym tam również komentować czy można by to jakoś ustawić?

    OdpowiedzUsuń