Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

sobota, 5 maja 2012

Okiem Taty

Oto kilka zdjec zrobionych przez Abdullaha.

Benia po kapieli


W ulubionej sukience


Aylinkowa nastroszona fryzurka


Torcik na dzien dziecka made in Mama i Bengusia


ZOO w Izmirze


Dzisiaj na wiejskim sniadaniu


Konik - ulubione zwierzatko Beni. "tatusiu kiedy kupisz mi prawdziwego konika" pyta prawie codziennie :)
Dobrze ze wujek w Sivasie ma swego konia, w sierpniu sobie pojezdzi :)



Milosc do koni ma we krwi w koncu Benia to mieszanka kaukasko - tatarskich korzeni :)

Za wysokie progi na Beni nogi. Slizgawka byla bardzo wysoka. Benia weszla posiedziala i zeszla. Tata chcial ja asekurowac prz zjezdzaniu ale stwierdzila ze mu nie ufa :)


Jutro jedziemy po truskawki na dzem. Nie pamietam jak sie miejscowosc nazywa. Jesli nie zapomne to tym razem ja wezme aparat i popstrykam troszke :)

12 komentarzy:

  1. ale tam u Was słonecznie! Dziewczynki są przeurocze :) Pozdr. z Gdańska!
    Zapraszam na candy u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdjęcia ładne,ale pierwsze Beni w ręczniku prze -pięk-ne.Brawo dla Tatusia.Pozdrawiam Wf Noneczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjecia, dziewczynki masz cudowne Emilko :) Najbardziej podoba mi sie to pierwsze zdjecie Beni :) torcik tez super wyglada, napewno byl bardzo dobry :)
    Pozdrawiam
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Pani ma śliczne córeczki :) Dodałam Was do mojej listy ulubionych blogów. Zapraszam także do odwiedzin mojego bloga.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tatuś ma świetne oko.Zdjęcie pierwsze mnie bardzo zachwyciło.Benia jest przepiękna.Wciąż oglądam....cudowna dziewczynka:***
    Aylinka jak nic pójdzie w ślady siostry.
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dziewczynki! Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tata robi piekne zdjecia! No, ale jak sie ma takie sliczne modelki jak Wasze corki, to i o ladne zdjecie nietrudno! ;)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Benia jest już taka duża i Śliczna panienka :)
    Aylinka tez już wyrosła ... Świetne masz córcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę śliczne zdjęcia:) tata patrzy inaczej;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia piękne (szczególnie jestem fanką 3 pierwszych zdj.)fajnie uchwycone momenty tak z 'nienacka' ;) a sukienka Beni urocza ! - nie dziwię się, że podpisane 'ulubiona' :)

    Pozdrawiam
    Anna M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka śliczna ta sukieneczka! Bengusia wygląda w niej zachwycająco!

    OdpowiedzUsuń