Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

piątek, 15 kwietnia 2011

Nowosci


Dzis bylam u lekarza na kontroli. Aylin gotowa do wyjscia. Wedlug mojej pani doktor moze wyjsc w kazej chwili. Dzis widzialam twarz Aylinki. Slodki bobasek policzki jak paczuszki duze usta, bedzie podobna do Bengusi :)
Waga na usg 3750. Lekarka twierdzi ze urodzi sie jak Benia ok 3500.
ja sie czuje dobrze ale siedziec ciezko wiec post bedzie krotki.
Pozdrawiam wszystkich
Aha dzis pytalam tez o porod wiec sam porod bez Abdullaha ale czas oczekiwania i skurczy razem. Mi to wystarcza w koncu sam porod to 20 minut a skurcze z Bengusia trwaly 10 godzin.
papa Kochani

9 komentarzy:

  1. Tak więc czekamy na małą Aylin. Jesteśmy z Wami! Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. no to czekamy, a propo wybraliscie piekne imie, bardzo mi sie podoba...drugie dziecko przychodzi na swiat szybciej, oby skurcze byly krotkie (u mnie 4h), a porod sprawny (10 min)!caluje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać :)))
    Zaczynam więc trzymać kciuki aby wszystko poszło ładnie i gładko :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ podekscytowanie;) Jeśli Aylinka będzie podobna do Bengusi,no cóż-czego chciec więcej?:)) buziaki dziewczynki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. To czekam z niecierpliwością na post, że księżniczka jest już z nami. Tobie Emilko życzę szybkiego i szczęśliwego porodu. buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekamy razem z Tobą, Emilko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mateusz na usg przed porodem miał 3700, a urodził się z wagą 4150 ;)

    OdpowiedzUsuń