Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

czwartek, 2 czerwca 2011

Loczki Bengusi





15 komentarzy:

  1. przepiękne....jak cała Benia zresztą:) całuski

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie odrosły :) mój synuś również ma kręcone włoski
    pozdrawiamy
    Magda Madej - mama Wojtusia

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie szybko Beni rosną włoski, a loczki dodają jej mnóstwo uroku :):):)
    Ciekawe, czy Aylinka tez będzie miała takie kręcona włoski?

    OdpowiedzUsuń
  4. Benia ma przecudne loczki jest śliczną dziewczynką :)
    Co do rękawiczek nie chce już pod tamtym postem pisac... ja zakładałam rękawiczki mojej Oliwce, ponieważ też bardzo się drapała i jakoś nie przegrzałam jej i wyrosła na mądra prawie 3-letnią dziewczynkę z mocnym charakterem także nie przejmuj się takimi komentarzami :) Po filmikach widac jaką Bengusia jest mądrą dziewczynką :)
    masz śliczne córeczki
    pozdrawiamy Sylwia z Oliwką

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie zakręcone ;) Będziecie zapuszczać, czy jednak krótka fryzurka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne loczki :) Emilko od razu widać, że warto było je obciąć króciutko dla takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to nie tylko zachwycam się loczkami, ale także pięknymi ciemnymi brwiami :) Dziękuję za maila, odpiszę jak ochłonę. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. W długich włoskach Benia będzie ślicznie wyglądać!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisze komentarz pierwszy raz , chociaż trafiłam jakis czas temu, i lubie tu zaglądać, córeczki śliczne :) A pisze bo teraz mój mąż jest w Izmirze na pokazach Air Show, pracuje na Iskrach Biało Czewonych, jako reprezentacja Polski, ciekawa jestem czy Pani widziała nasze Iskierki? Pozdrawiam serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj jest drugi dzien pokazow. Planowalismy wyjazd na pokazy ze znajomymi niestety stwierdzilismy ze bedzie za glosno dla naszych maluszkow i zrezygnowalismy :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam u Moniki K. na profilu fb, pięnie....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, wiem że dzis drugi dzień.. a ja sie na Męża doczekać juz nie mogę, bo tam jest juz od środy. Ale taka praca.. No a glosno to napewno, wiec raczej dobra decyzja :)

    OdpowiedzUsuń