Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

środa, 2 lutego 2011

Ponarzekam sobie

Dzisiaj sobie ponarzekam. A co, zawsze pisze jak mi jest dobrze a ostatnio dopadla mnie chandra. Pogode mamy kiepska. Choc za oknem piekne slonce zimno jak cholera. Wieje strasznie. Wczoraj wyszlysmy z Bengusia uradowane sloneczkiem i co ... po 5 minutach spaceru przeszywajacy wiatr wwial nas spowrotem do domu. Zima na calego. Mam nadzieje ze sie skonczy juz niedlugo. Maksimum od polowy lutego czekam na wiosne.
Moj brzuch coraz wiekszy tocze sie jak slon z kata w kat. Nie moge sie juz bawic jak kiedys z Bengusia wiec dni mijaja nam troszke nudnawo. Ostatnio jakis wirus panuje wiec Kruszynka ani do "kulturow dzieci" ani do fikolandu nie chodzi. Zostalysmy zamkniete w domu w 2 pokojach. Nie to zeby nasze mieszkanie mialo 2 pokoje oj nie ma jeszcze kilka niestety pozostale sa nieogrzewane. Szeregowka z ogrodkiem stala sie naszym domowym wiezienie. Oboje z Abdullahem jak na zbawienie czekamy przprowadzki. Wolimy juz mieszkanie w bloku ale z ogrzewaniem gazowym zeby oboje naszych dzieci moglo swobodnie biegac po calym mieszkaniu. W fatalnym okresie wynajmowalismy mieszkanie w ktorym teraz jestesmy. Akurat doprowadzano gaz ziemny do Izmiru wiec nie mielismy wyboru i wynajelismy mieszkanie bez ogrzewania. Teraz mieszkan do wynajmu z ogrzewaniem jest coraz wiecej i oplaty sa takie jakie my placimy za nasze wiec glupota byloby nadal w nim siedziec. Wkurza nas to ze wlasciciel mieszkania odrzucil nasza propozycje. Chcielismy sami wylozyc pieniadze na podlaczenie gazu grzejniki i piec a wartosc jaka bysmy zaplacili potracilibysmy z oplaty za wynajem. Nie zgodzil sie bo mu kasa potrzebna to teraz bedzie sobie szukal nowego lokatora i to za duzo mniej niz my placimy albo zamonutuje grzejniki sam. Teraz niech sie wypcha!
To chyba moj pierwszy post w ktorym narzekam, czasem i tak trzeba zeby sobie ulzyc :)
Jesli Bengusia zgodzi sie na nagranie w nastepnym poscie bedzie filmik i tance :)
Pozdrawiam Was Kochani i mam nadzieje ze macie sie lepiej niz ja.

10 komentarzy:

  1. Głowa do góry Emilko,pewnie nie jest tak źle...
    A ponarzekać sobie od czasu do czasu każdy może. Jak tem czas leci, jeszcze dwa i pół miesiąca i..... maluszek będzie z wami!/ z nami
    :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pytanie troche nie w temacie, ale co z tym alkoholem? ~ miśka18

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem pytania. Co ma byc z alkoholem. Jest i bedzie, dostosowano jedynie ustawy o alkoholu do prawodawstwa UE i tyle. Jesli ktos ma ochote pije alkohol jesli ktos nie ma ochoty nie pije. U Abdullaha na uczelni nadal sprzedaja piwo wino i drinki wiec moim zdaniem nic sie nie zmienilo Wielka burza o nic :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. narzekać zawsze wolno, a nawet trzeba czasem. doskonale cie rozumiem. wybacz ze tak wszystko małymi literami, ale pisze z michałkiem na rekach. pozdrawiamy cieplutko ! zaneta

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Emilko narzekaj,to oczyszcza Twój cudowny stan i brak słońca to usprawiedliwia .Z tego co zawsze piszesz można się doczytać, że jesteś osobą o pogodnym usposobieniu i umiesz pokonywać przeciwności losu.Najważniejsze ,że macie szansę na zmiany.U nas w Krakowie/11.54/ dzisiaj wicher wieje ,jest co prawda trochę słoneczka chwilami, ale na ogół pochmurnie/nie znoszę takiej pogody bo długotrwały brak słońca mógłby zapewne spowodować u mnie depresję.Jak na luty u nas pogoda też nie typowa,bo + 8 w Polsce w środku lutego /aura zwariowała/.A teraz mam pytanie z innej beczki,czy można dostać w Turcji spodeczki tulipanki pod szklaneczki o tej samej nazwie.Jeżeli kiedyś będziesz miała okazję mi odpowiedzieć na to pytanie/i cena/to będę wdzięczna.Życzę dobrego samopoczucia pozdrawiam.Wf Noneczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Noneczko podaj mi adres mailowy porozmawiamy mailujac lub na gg.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorki ale muszę jeszcze coś dopisać.Weszłam przed chwilką na youtube ponieważ przypomniałam sobie jak pięknie i ciepło pisałaś o mieście w ,którym mieszkasz.No i to co zobaczyłam filmikach faktycznie mnie urzekło miasto piękne i pięknie położone.Muszę Ci powiedzieć że masz wielki wpływ a moją edukację,bo zaraz poleciałam do wikipedii,aby więcej się dowiedzieć o tym mieście. I nie wiem dlaczego, ale z Twoich relacji wydawało mi się że miasto jest małe i kameralne, a tu dowiedziałam się że to trzecie co do wielkości miasto w Turcji i mieszkańców ponad 2 miliony. Polecam na youtube. Welcome Izmir. Wf Noneczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Podam jak wróci mój synek z Paryża bo wyskoczył na 5 dni tanimi liniami za 130 zl/tam i z powrotem/na ferie.Boże wreszcie żyjemy w normalnym kraju cały pobyt z noclegami kosztował go 500 zł. Nie liczę jedzenia ,ale w kraju też jeść musi.Ja wychowana w komunie /już 20 lat od odzyskania wolności -normalności/ za każdym razem jak jedziemy normalnie zagranicę dziwię się że tak można i że moje dziecko żyje w normalności/przynajmniej jezeli o to chodzi/.Pozdrawiam ,ale się rozpisałam.Bardzo Was polubiłam.Proszę filmiki z Bengusią.Wf Noneczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Hihi nie pisalam nigdy jak duzy jest Izmir ale to fakt jest trzecim co do wielkosci miastem w Turcji i jest przepiekny.
    Co do wyjazdow zagranicznych od niedawna mozna znalezc tanie loty rowniez do Turcji my ostatnio latalysmy do Polski za 750zl na osobe w dwie strony a mozna znalezc za 600 i taniej. Wczesniej placilysmy ponad 1000zl. Zrobila sie konkurencja i ceny spadly. Dzieki temu mam rodzine u siebie 2 razy w roku a nie tylko raz :) Jesli chcesz mozesz napisac na mego maila nie podajac swojego. Zapomnialam ze w profilu nie podalam go: bengusia@op.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Niema problemu jak tylko mój synek wróci /jutro rano/podam namiary tylko nie znam dokładnie ,bo on to obsługuje.Ja się tak "jaram"tym internetem,że wszystko można ,odległości przez to zmalały,wiadomości na wyciągnięcie ręki,znajomości z ludzmi z różnych stron świata no czy to nie są cuda.Dla mojego dziecka to normalne ,bo się z tym juz urodził ,ja to otrzymałam w starszym wieku wraz z wyzwoleniem.Dzięki za takie szybkie odpowiedzi teraz idę oglądać Twoją dziewuszkę i poczytać co nowego.Pa, pa.Wf Nonoczka

    OdpowiedzUsuń