Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

niedziela, 26 sierpnia 2012

Malowanie na materiale.


Jedna z typowo tureckich form zdobnictwa jest malowanie na materiale. Są różne metody na przykład malowanie pedzelkiem czy metoda ebru. Mehtap siostra mego męża zajmuje się różnego rodzaju malarstwem więc zamiłowanie do sztuki Benia ma we krwi. Kilka dni temu moja Coreczka dorwała sie do farbek cioci i razem z kuzynkami odmalowaly awangardowy obrazek na kawałku materiału który dostały od cioci :)







2 komentarze:

  1. ja uwielbiam malować na materiale, zwłaszcza ozdabiać koszulki, ze zwykłej bawełnianej można wyczarować cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam taką sztukę. Ja za grosz talentu nie mam do takich przedsięwzięć. :) Fajna sprawa. Dziewczynki mają ciekawe zajęcie i czegoś się nowego uczą. Ciekawa jestem efektu końcowego tych artystycznych prac. :)

    OdpowiedzUsuń