Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

sobota, 1 stycznia 2011

Jak spotykalismy Nowy Rok?

Pewnie jestescie ciekawi co robilismy w Sylwestra i pewnie was nie zaskocze mowiac ze nic specjalnego :) Ten dzien a raczej wieczor byl jak jeden z wielu ale mimo wszystko troszke inny. Pisalam juz wczesniej ze moj maz nie lubi obchodzic takich uroczystosci jak Sylwester czy urodziny wiec pojscie na bal odpadalo. Postanowilismy wiec ze spatkamy sie w stalym gronie przyjaciol.
Przygotowalysmy z Hatice zwyczajne a jednak troszke inne potrawy, byla sarma buleczki-pogaca z mieskiem i pilaw uzbecki a na deser tiramisu. Nasi mezczyzni wrocili z pracy po 17 bo w Turcji 31 grudnia to zwykly dzien pracy. Zjedlismy obiad i zostalysmy same poniewaz jak co piatek Abdullah i Fazyl poszli na zajecia z literatury.




W tym czasie my szlalysmy z Bengusia ktora pomimo tego ze nie spala w dzien, wytrzymala az do 22.30. Norma jest u niej to ze gdy sa u nas Fazyl i Hatice Kruszynka nie spi az padnie z placzem ze zmeczenia. Nie ma mowy aby ja zakolysac, utulic lub w jakis inny sposob uspic ona chce sie bawic z ukochanymi osobami










Po powrocie z zajec dolaczyli do nas rowniez inni znejomi i wspolnie spedzilismy wieczor az do 2 w nocy. Bylo milo i przyjemnie a to przeciez najwazniejsze.

7 komentarzy:

  1. Aż mi ślinka pociekła na widok tych wszystkich pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bułeczki-pogaca z mięsem wyglądają pysznie!
    Mogę poprosić o przepis?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważna wiadomość u mnie na blogu. Do 10 stycznia czekam na e-maile osób, które chcą mnie odwiedzać na blogu lub na wiadomości: lonia-jedryczka11@wp.pl.
    Po 10 stycznia tylko i wyłącznie te osoby będą miały dostęp do mnie.
    Przepraszam za zamieszanie. buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę sie, że spędziliście miły sylwestrowy wieczór z bliskimi Wam osobami :)

    pamiętasz mnie jeszcze, kochana?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja czekam na przepis na to tiramisu:))
    wyglada bardzo smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również z niecierpliwością czekam na przepis na tiramisu :) Pozdrawiam cudną Bengusię i jej rodziców :*

    OdpowiedzUsuń
  7. macie juz jaki pomysl n imie kruszynki ktora sie urodzi:)??

    OdpowiedzUsuń