Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

niedziela, 1 maja 2011

Bengu Dilara i Ayla Begum

Dziekuje Wam Kochani za zyczenia i gratulacje. Macie racje Aylinka podobna jest do Bengusi.
Jeden z naszych znajomych stwierdzil "po co bylo robic wystarczylo zkserowac"


Nareszcie wszystko jasne. Poprzedni post zatytulowalam bezimiennie poniewaz wciaz nie moglismy sie z Abdullahem porozumiec co do imienia. Dziecko juz na swiecie a mowilismy na nie ja - Aylin Ela bo tak chcialam zeby sie nazywala a Abdullah po prostu bebek czyli po polsku niemowle.
Teraz juz wiemy ze nasza mlodsza pociecha bedzie sie nazywala Ayla (swiatlo ksiezyca to samo znaczenie co Aylin) Begum (ksiezniczka)

A teraz zgadnijcie ktora to Benia a ktora Aylinka (spolszczona wersja zostala taka sama :))



Benia jest zazdrosna o mnie o to ze sie wiecej zajmuje mlodsza siostra ale Aylinke kocha tuli se do niej, obejmuje i wszystkim opowiada ze mamy dzidzie oczywiscie zaraz ciegnie gosci na gore zeby zobaczli jakie mamy w domu cudenko :)



20 komentarzy:

  1. Oczywiście pierwsze zdjęcie to Aylinka :D wydaje mi się ciut bardziej delikatniejsza:) Piękne imiona wybraliście! wspaniałe dwa Skarby!

    OdpowiedzUsuń
  2. a moglabys prosze napisac fonetycznie jak wymawia sie imiona Twoich coreczek? ciekawi mnie to :) pozdrawiam i zycze szczescia - ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Starsza to Bengiu Dilara a mlodsza Ajla Begium.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem naprawde ktorea jest ktora, mnie sie wydaje ze gorna to Bengusia:)?
    ja mam to szczescie ze Melcia nie jest zazdrosna o mnie, mamy nianke, ktora jest super kolezanka do zabawy dla Melisi, ale mimo to staram sie kazda wolna chwile spedzac z corka, poza tym ciagle rozmawiam i tlumacze jej, ze musze opiekowac sie Denizkiem, bo jest malutki itd. Rozumie i jest bardzo pomocna...oby tak dalej:)
    Zycze wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję !

    Górne zdjęcie to chyba Ayla - ale zbyt dużej sumy pieniędzy bym nie postawiła ;)

    A swoją drogą to takie siostrzyczki bliźniaczki:) Tylko roczniki inne :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Aylinka w ubranku w paseczki ,bo ma jaśniejsze włoski tak mi się wydaje. Całuski dla Bengusi.A kiedy rozwiązanie siostrzyczkowej zagadki?Pozdrawiam WfNoneczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aylinka jest na zdjęciu niżej, tak mi się wydaje? Ale głowy nie dam!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pojawienie się rodzeństwa to zawsze szok dla tego pierwszego dziecka ,chociaż nie wiem jak by było przygotowywane.Dlatego temu pierwszemu trzeba poświęcać tysiąc razy więcej uwagi,ale Ty z Mężem jesteście bardzo wyczuleni na to ,więc nasza kochana Bengusia przejdzie przez to bezboleśnie.Wiele czułości dla Bengusi w pierwszym rzędzie i całusek w stopkę dla Aylinki.Pozdrawiam Wf Noneczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Emilko, ciesze się, że Aylinka jest już Wami, że możesz ją do siebie przytulic. Życzę całej Waszej czwórce mnóstwo miłości, szczęścia i radości. Niech Malutka zdrowo rośnie i daje Wam ogrom radości, a Benia na pewno wie, że kochacie ją tak samo mocno, jak przed narodzinami Aylinki, potrzebuje tylko czasu, żeby przyzwyczaić się do nowej sytuacji.

    patrze na te zdjęcia i się wzruszam...cudowne sa obie!
    Całusy - M.

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi brakuje jeszcze jednego zdjęcia, pierwowzoru, czyli twojego. Byłyby trzy kloniki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje.Aylinka jest bardzo podobna do Bengusi jak dwie krople wody nigdy bym nie zgadla z tych zdjec.Ciesze sie ze porod juz masz za soba i Bengusia ma juz w domu mlodsza siostre.Pozdrawiam.Wioleta

    OdpowiedzUsuń
  12. Bengusia to ta pierwsza na sto procent .ale podobne sa jak dwie krople wody.sa cudne i piekne imie wybraliscie.moc calusow dla dziewczynek!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale one są koglem-moglem Mamusi i Tatusia,bo obie są do obydwojga Rodziców podobne.Więc prosimy zdjęcia protoplastów i dziewczynek.Wf Noneczka.

    OdpowiedzUsuń
  14. a Bengusi imie co oznacza???

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się wydaję,że pierwsza to Benia,ale pewności oczywiście nie mam bo naprawdę są baaaardzo podobne ;)
    Śliczne imiona wybraliście :)
    Buziaki ogromne :*

    OdpowiedzUsuń
  16. U góry jest Benia, Aylinka ma większe pysiaki ;).
    Imiona świetne i oryginalne (przynajmniej w Polsce :P).
    Mam nadzieję, że dobrze się czujesz po porodzie i dajesz sobie radę z nowym, słodkim chaosem jaki zapanował w domu ;).
    Benia na razie jeszcze pamięta jak było przed Aylinka i jak jest teraz, dlatego może być troszkę zazdrosna... z biegiem czasu wszystko się zmieni i nie będzie sobie życia bez siostry wyobrażała.
    Pozdrawiam
    Abika

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje Emilko! Masz teraz dwie piekne coreczki. Wydaje mi sie, ze ta pierwsza to Bengu, ale sa tak bardzo podobne, ze nie jestem w 100% pewna:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem prawie pewna, że na pierwszym zdjęciu jest Benia a na drugim Aylinka. Zazdrość jest normalna, gdyby jej nie było to nawet byłoby dziwne i niepokojące :) U nas była przez pierwsze dni, a teraz to Misia chce to samo co Michaś robić i z nim się bawić. Bania będzie cudowną starszą siostrą! Jeszcze raz gratulujemy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczności :)
    Gratuluję z całego serducha! :*
    Piękne imię...

    OdpowiedzUsuń