Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

wtorek, 24 maja 2011

Lojman

Jestem w szoku! Moj maz nic mi nie mowiac zlozyl podanie o przyznanie mieszkania uniwersyteckiego. Pamietacie moze jak kiedys pisalam ze nie bedziemy sie o nie ubiegac ze wzgledy na to ze siostry i mama Abdullaha nosza czarszafy. On jednak zlozyl podanie i przyznali nam mieszkanie! Jutro idziemy je ogladac. Podobno wszystkie sa w oplakanym stanie bo wiadomo co panstwowe to niczyje i wszstko jest niszczone ale nikt nie naprawia. Zobaczyymy jak bardzo zdewastowane bedzie mieszkanie ktore nam przyznano. Nie spodziewam sie czegos dobrego. Znajomi mieszkajacy juz w lojmanie robili generalny remont lacznie z wymiana szafek w kuchni i polozeniem paneli podlogowych malowaniem itp. U nas pewnie bedzie to samo ale lepiej wlozyc troche kasy w remont i mieszkac spokojnie za grosze przez najblizsze 5 lat.
Trzymajcie kciuki zeby wszystko bylo ok.
Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Gratuluje.
    No i tego wyjazdu do PL zadroszcze...Ja nei wiem jak to bedize z nami w te wakacje.A Ty w ktorym miesiacu polecialas do PL ostatnio?Dobrze sie czulas podczas podrozy i pobytu?Kozystalas z opieki med. podczas pobyty?
    Pozdrawiam i buziackzi dla slodkich dziewczynek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bylam w 5 miesiacu kiedy ostatnio lecialam z Benia w grudniu. Przez cala ciaze czulam sie dobrze wiec ani problemow z lotem ani z pobytem nie bylo. Bedac w Polsce raz tylko odwiedzialm mego lekarza ktory prowadzil pierwsza ciaze, zrobil mi usg i zbadalm tez krew i mocz bylo wszystko ok wiec nie chodzilam wiecej. Kupilam tez w Polsce witaminy bo tureckich nie uznaje. Ten pobyt w Polsce bardzo dobrze mi zrobil nabralam sil na cala ciaze :)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki zeby bylo wszystko jak najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale ;)
    Trzymam kciuki,zeby mieszkanie nie bylo za bardzo zniszczone :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Abdullah zrobił Wam cudną niespodziankę:)Kochana Emilko ja trzymam kciuki za to,by mieszkanie było lepsze,niż zakładasz-buziaki dla ślicznotek:*

    OdpowiedzUsuń
  5. a nie lepiej kupic wlasne m ?

    OdpowiedzUsuń
  6. no i super!!! :) my kupilismy niecale 2 lata temu domek ktory sie wydawal w dobrym stanie i wyszlo szydlo z worka z czasem- podlogi do wymiany, okno (jedno na szczescie) do wymiany, rynny do naprawy...zawsze cos! ale w aberdeen wynajem jest nieziemsko drogi i taniej o wiele wychodzi splacanie kredytu, a przynajmniej czlowiek jest u siebie. 3mam kciuki!

    OdpowiedzUsuń