Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

środa, 11 maja 2011

:)

Trolu chyba nie znasz mozliwosci blogspota :) Nikt nie zobaczy juz twoich glupich wpisow :)  No chyba ze sie ujawnisz i bedziesz komentowal zalogowany.

Dziekuje Wam Kochani za pomoc. Wczoraj wykapalam Aylinke w Oilanie przerazilam sie kiedy woda zabarwila sie na bialo z Oilatum czegos takiego nie bylo. 
Posmarowalam ja rowniez balsamem nawilzajacym sebamed i czekam. Za kilka dni napisze czy juz wszystko sie unormowalo.

Przez Abdullaha projekt aparat fotograficzny jest u kolegi wiec zdjec nie mam a Aylinka rosnie ja na drozdzach. Szybciej niz Bengusia przybiera na wadze zaczyna miec faldki na nozkach :)
Zobaczymy ile przytyje w pierwszym miesiacu :)

Mam jeszcze pytanie czy w Polsce podaje sie witamine D od 1 miesaca bo tu w przychodni chca zebym podawala od 2 tygodnia troche mnie to dziwi czy nie za wczesnie. Co o tym sadzicie?

18 komentarzy:

  1. na wstepie gratuluje kolejnej slicznej corci.u nas w polsce witamine D lekarz kazał nam podawac po skonczeniu przez Rabie 3 tygodni ,i tak sie powinno ja podawac.byc moze w Turcji troszke sie spiesza ale ja osobiscie poczekalabym az malutka skonczy 3 tygodnie.pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zaczelam podawac po 15 dniach od narodzin. czasami zapominam ja podowac, bo Denizowi jakos niesmakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Emilko, my podawaliśmy krople w kapsułkach witaminę K i D, podaje się je od 2 tygodnia życia do 3 miesiąca. Potem dawkowanie wit. D ustala się z lekarzem. Czekamy na zdjęcia małej! Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Emilko, my podawaliśmy w jednej kapsułce witaminę K i D. podaje się od 2 tyg życia do 3 miesiąca. Potem dawkowanie wit. D utala się z lekarzem. Czekamy na zdjęcia małej! Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. mój synek był wcześniakiem i po wyjściu ze szpitala na drugi dzien odwiedził mnie lekarz w domu i przepisał mu witaminki.Ja tez się bałam, że za wcześnie ale w Polsce przepisuje je lekarz pediatra dopiero na pierwszej wizycie dlatego jest to troszkę później.Na pewno nie zaszkodziesz córeczce.pozdrawiam kasia z j.g.

    OdpowiedzUsuń
  6. Emilko, zdaj sie na wlasna intuicje, co kraj to obyczaj a w dodatku panuja roznego rodzaju warunki klimatyczne a i kulturowe...ile mam tyle opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. witaminę D podaje się po 2-3 tygodniach, bo przez ten czas dziecko czerpie ją z zasobów z czasu ciązy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi kazano podawac od poczatku a wik K po 8 dniach

    ciekawe...

    czekam na zdjęcia Aylinki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To było dawno i już mało co pamiętam, ale też właśnie kojarzą mi się te 3 tygodnie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Emilko lecę 22 maja do Bodrum, jeśli potrzebujesz pilnie Oilatum to zakupie i wyśle Ci z Bodrum, będzie szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A tak swoją drogą, to trzeba być idiotą, żeby komuś na blogu wypisywać jakieś obraźliwe teksty!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo a gdzie zniknal moj komentarz?? :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochani nie wiem co sie znowu dzieje na blogspocie ale czesc komentarzy mi wywialo. 2 dni nie moglam sie zalogowac ale dzis postaram sie juz dodac zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anya baradzo dziekuje za propozycje przeslania Oilatum ale juz niedlugo przyjedzie moja mama i mi go przywiezie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Teksty nie byly obrazliwe ktos sie po prostu bawil klawiatura.

    OdpowiedzUsuń
  16. Emilio, tym razem problem blogspota okazal sie nie tylko turecki! mnie ominal bo tydzien na swoim blogu nie bylam...tak wiec juz wiem gdzie wywialo moj komentarz :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Emilko mój lekarz zalecał podawanie D3 od 3 tyg zycia.Trolle widac ode mnie przelazły:/ buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie kraj tam obyczaj
    U nas w Australii np NIE WOLNo podawac zadnych witamin az do 1 roku zycia tzn tylko panadolek dla niemowlat wrazie choroby i to dopiero od 2 go miesiaca!

    OdpowiedzUsuń