Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

czwartek, 26 maja 2011

Wszyskim Mamom



8 komentarzy:

  1. ona jest obłędna, nie mam pytań! ;D najbardziej mnie rozwaliło "mamom"- ta minka i te rączki rozłożone ;)

    Świetne ma Pani Córy - jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje uroczych corek Pani Emilio :)
    Tak bardzo spodobal mi sie ten blog, ze postanowilam stworzyc swoj wlasny. Zapraszam: www.mojminiaturek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ma Pani Dzieci :) Wszystkiego dobrego :)
    Pozdrawiam
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. "Dla każdej mamy":)Jakie to słodkie. Ja jeszcze mamą nie jestem, ale przynajmniej mogę nacieszyć oko takimi słodziakami jak twoje dziewczyny. Podczytuję cię od dawna. Pozdrawiam!! I Zapraszam na mojego bloga, www.sloiczekwspomnien.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bengusia jest cudowna!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze zdjęcie, takie ciepłe.... :)

    OdpowiedzUsuń