Bengusia

Bengusia

Bobasek

Bobasek

piątek, 17 grudnia 2010

Do szczescia niewiele mi trzeba :)


Tak, to prawda mnie ciesza drobnostki. Potrafie z nich czerpac szczescie. Dzisiaj spotkalam sie z przesympatycznymi dziewczynami - Polkami mieszkajacymi w Izmirze. Razem posiedziec przy kawie, odprezyc sie to naprawde wspaniala sprawa. Jutro wybieramy sie do Balcovy, tam podobno jest plac zabaw dla dzieci, cos w stylu fikolandu czy smykolandu. Mamy nadzieje wspaniale spedzic czas a w niedziele pewnie zajrzymy do Ikkei poniewaz obiecalam Bengusi ze bedzie mogla pobawic sie w basenie z pilkami.
A za chwile przyjdzie Hatice i bedziemy robily aszura czyli deser turecki ktory robi sie na Dzien Aszara. Przepis oczywiscie podam w nastepnym poscie.

Memu dziecku tak jak i mi niewiele potrzeba do szczescia. Wystarczy dac jej wolna reke a nawet w sklepie znajdzie sobie wspaniala zabawe.
Mala kwiaciareczka :)
Plastikowe flakony sama wyjela z kosza i kazala sobie podawac kwiatki.
Kompozycja wlasna wykonanie Bengu Dilara :)


3 komentarze:

  1. Trzeba przyznać Bengusia ma zadatki na kwiaciarkę :)

    Czy jak będę wybierać się na imieniny do kogoś z rodziny to będę mogła liczyć na pomoc Bengusi w stworzeniu kompozycji kwiatowej ? :)

    Ps: Kwiatki dostarczyłabym pocztą :)

    Ps2: Pani Emilo czy mogłabym prosić aby w wolnej chwili opisała pani bardziej szczegółowo na czym polega Dzień Aszara? Przyznam, że pierwszy raz słyszę o tym :)
    Podpytywałam się męża ale on nie bardzo potrafił mi wyjaśnić bo sam nie wie do końca.

    Z góry dziękuję

    Pozdrawiam
    Anna M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa kwiaciarka! Też uwielbiam Ikea. Widzę, że w Turcji są takie same produkty jak w Polsce? Wow.

    A mogłabyś napisać w najbliższym czasie coś o dwujęzyczności Bengusi? Jestem ciekawa, jak to jest. ;)

    Pozdrawiam, często tu wpadam.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja jestem ciekawa jak Bengusia radzi sobie z dwujęzycznością. W jakim języku lepiej mówi ? - to do komentarza wyżej :)
    Drobnostki potrafią cieszyć, to dobrze, wtedy nie jest się ponurym człowiekiem, tylko często uśmiechniętym :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń